image

Thema Websites

Voor de beste online presentatie van uw autobedrijf

De meeste website worden gebouwd vanuit de techniek, bevatten algemene teksten en weinig onderscheidende advertenties. Thema Websites bieden exact de techniek en functionaliteiten om in te spelen op de behoefte van de klant.

Consumenten hebben hoge verwachtingen

Alles met snel en wel NU! Natuurlijk leesbaar vanaf elk scherm of dit nu een smartphone, tablet of computer is. 

Biedt geen informatie waar men niet naar op zoek is, wees bijvoorbeeld terughoudend met het tonen van van verkochte voertuigen. Gevolg is weg klikken en niet meer terugkomen. Vindbaarheid in Google is belangrijk, maar wel op basis van relevantie. Automatische SEO optimalisatie zorgt dat een consument die uw website bezoekt ook daadwerkelijk vindt wat hij zoekt. 

Logische manier van zoeken

Zoekmachines tonen standaard waarden die niet in overeenstemming zijn met het aanbod. Waarom een keuze mogelijk maken tussen de bouwjaren 2010 en 2020, terwijl het oudste aanbod uit 2013 is?

Op trefwoord zoeken is gemeengoed geworden, met Google doe je immers niet anders. De consument is vaak geïnteresseerd in specifieke kenmerken zoals trekhaak, lane-assist of panoramadak, maar kan hier niet op zoeken. Kortom zoeken op trefwoord is een must voor in elke moderne zoekmachine en natuurlijk beschikbaar in onze websites.

Onderscheidende advertenties met relevante inhoud

Specificaties en opties van een specifiek voertuig zijn relevant, vooronderzoek is al gedaan. Maak een voertuig uniek door het uitlichten van de onderscheidende kenmerken en deze in de advertentie op een prominente positie tonen.


Een consument weet lang niet altijd wat een specifiek optie nu biedt. Denk aan active emergency braking of adaptieve cruise control. Het Autodata Optiewoordenboek biedt de gewenste uitleg. Nog sprekender: koppel een foto of video aan een specifieke optie.


Zaken doen met een professionele partij

Wanneer de interesse is gewekt is de meest natuurlijk reactie om te bepalen of een bedrijf betrouwbaar is. het tonen van USP's, klantscores en reviews onderschrijven de integriteit van een bedrijf. Het tonen van mogelijke afleverpakketten, garantievormen en algemene voorwaarden zorgen voor een professionele uitstraling.

Elke consument heeft zijn contact voorkeur

Niet de telefoon, maar meer laagdrempelige contactvormen zoals WhatsApp of een contacformulier is bij eerst oriëntatie vaak de meest gewenste vorm van contact.

Concrete interesse? Dan zal er eerder gekozen worden de eigen voertuiggegevens in te vullen om een inruilvoorstel te ontvangen. 

Thema Websites
Demonstratie of meer weten?

Vraag hier vrijblijvend informatie aan.

 
 
 
 
 
 
 



De voordelen van Thema Websites

  • Moderne en complete websites
  • Unieke en verrassende ontwerpen
  • Werkt ook op tablet en smartphone
  • Professionele voorraadpresentatie
  • Zoekmachine specifiek voor auto's

Ontdek ook onze andere eigentijdse applicaties!

Meer weten of direct aan de slag?
Bel 088 - 600 6402

Compleet aanbod aan websites voor elk autobedrijf