Support

 

Hieronder treft u de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat u vraag er niet bij? Bel onze ServiceDesk 020 - 405 3775 voor meer informatie.  

Algemeen - Welk telefoonnummer kan ik bellen met een vraag?

Voor al uw vragen over onze producten en diensten kunt u terecht bij onze ServiceDesk. Bereikbaar via telefoonnummer 020 - 405 3775 of per e-mail servicedesk@autodata.nl.

Algemeen - Hoe voeg ik nieuwe gebruikers in Wheelerdelta of Autoscan toe?

Indien u de administrator rechten heeft kunt u binnen Cardesk gebruikers toevoegen of verwijderen. Dit kunt u doen onder het menu "Admin" te kiezen voor het submenu "Gebruikers".

Wheelerdelta - Ik krijg een 401 melding in mijn scherm?

Sluit uw programma af en start Wheelerdelta opnieuw.

Wheelerdelta - Hoe voeg ik een portal koppeling toe?

Ga hiervoor naar instellingen > internetkoppelingen. Scroll vervolgens naar beneden en klik op "toevoegen".

Wheelerdelta - Ik mis voertuigen in mijn overzicht?

Klik linksboven op de "reset" knop. Hierna ziet u alle voertuigen.

Wheelerdelta - Ik mis voertuigen op internet of op het tabblad internet koppelingen

De voorraadstatus staat nog op "onbekend" Selecteer de juiste voorraadstatus in  de linker balk. Klik op de publiceren button die na de keuze van de voorraadstatus in de linker menu balk wordt getoond.

Wheelerdelta - Ik wil graag een foto layer laten maken

Voor informatie over het laten fabriceren van een foto layer kunt u een e-mail sturen naar servicedesk@autodata.nl.

Wheelerdelta - Hoe kan ik mijn prijskaart aan laten passen?

Voor informatie over alle aanpassingen van uw prijskaart of een maatwerk prijskaart kunt u een e-mail sturen naar servicedesk@autodata.nl.

Marktplaats - Ik zie dat er een verkeerd telefoonnummer staat?

Dit is een Call Tracking dienst van Marktplaats. Neem contact op met Marktplaats Zakelijk via 088 - 0082626. Of lees hier meer over Call Tracking.

Autoscan - Hoe voeg ik een handelaar toe in Autoscan?

Het toevoegen van een handelaar kan alleen een gebruiker die is geautoriseerd tot "occasionmanager". Deze dient kan dan worden toegevoegd middels instellingen >  handel.

Wheelerdelta - Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?

Indien u administrator rechten heeft kunt u binnen Cardesk gebruikers toevoegen of verwijderen. Dit kunt u doen via het menu "Admin" en submenu "Bedrijfsgegevens". Na het aanpassen van de gegevens klikt u op de knop "verzenden".

Wijziging van uw gegevens op portals waarmee u een abonnement heeft afgesloten dient u zelf aan de desbetreffende portals door te geven.

Wheelerdelta - Ik kan geen foto's toevoegen

Voor het uploaden van foto's wordt een pop-up geopend waar u onbeperkt foto's kunt uploaden. Tijdens het uploaden kunt u doorgaan met het verrijken van uw advertentie. De foto's worden op de achtergrond toegevoegd. Waarschijnlijk blokkeert uw browser pop-ups.

Sta pop-ups toe:

Chrome (aanbevolen browser)
Klik op de afbeelding met het kruisje in de adresbalk en selecteer vervolgens de optie "Pop-ups altijd toestaan".

Internet Explorer
Klik op de knop Extra / Tools en klik vervolgens op pop-up blokkering uitschakelen.

Wheelerdelta - Ik zie mijn verkochte voertuigen niet

In het filter in de linker kolom kunt u eenvoudig en snel een selectie van voertuigen maken. Om al uw verkochte voertuigen te zien selecteert u de voorraadstatus 'verkocht'. De overige statussen worden automatisch uitgevinkt en niet meer getoond in de selectie.

Tip.  Wanneer u een filter heeft ingesteld zal deze ook automatisch worden toegepast op het tabblad  "Internet Koppelingen". Wilt u in de voorraadlijst of bij de "Internet Koppelingen" weer een overzicht van uw gehele voorraad? Klik dan op de knop "Reset Filter".