Nieuwe samenwerking met Adcalls
Onderzoek wijst uit dat de telefonische lead nog altijd verantwoordelijk is voor 70 procent van het totale aantal leads in het dealerbedrijf. Hoe dat komt? Simpel: steeds meer internetbezoek komt vanaf een smartphone en dan is er voor een belletje vaak maar één klik nodig. Telefoon leads hebben bovendien de hoogste conversie naar sales en dat maakt dit de belangrijkste lead die je verkoopteam aangereikt krijgt. Grip op je telefonische leads is dus essentieel.
Call tracking nu beschikbaar voor Voorraadlijsten en websites van Autodata
Krijg nu ook de telefonische leads inzichtelijk die via de voorraadlijsten of websites van Autodata worden gegenereerd. AdCalls maakt deze data nu beschikbaar in jouw lead management systeem. Om deze optie te activeren dient uw calltracking ID van Adcalls ingesteld te worden in:
- Voorraadlijsten in de deeplink module
- Wheelerdelta en Themawebsites bij domeinnaam.
Vragen over het instellen neem dan contact op met onze servicedesk via of 020 - 405 3775.
Maakt u nog geen gebruik van CallTracking? Neem dan direct contact op met AddCalls.